skit morgon

Hej
Min morgon startade med att jag vaknade 09:15 och min buss kom 9:11 så missade första lektionen som bara var 15min för alla tjejerna i min klass skulle till Ungdomsmottagningen för att prata om typ sex, kroppen och varför man kan komma till dom. Det var sådär lite tråkigt för jag kunde typ om allt dom snackade om. Sen min klass tjejerna där tyckte nog det var lite pin så alla satt helt generade och tysta. Det bästa med ungdomsmottagningen var att man fick GRATIS KONDOMER! YA. HAHA nä drev. Men det var typ det ända roliga som har hänt. Jag slutade 15:10 så åkte hem och satte mig framför tv:n och kollade på Disney Channel, typ det ända bra som går på tv.
Det var typ det, mina lilla dag i ord...
  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0