orkar inte skriva det jag har skrivit i 2 dagarn nu

Sitter fortfarande oc pluggar. Men har hunnit äta, skype och lockat håret så har inte bara pluggat (det klarar jag inte av att bara sitta still i timmar) Fick en locktång i julklapp som jag var jätte besviken över först för jag trodde man bara kunde göra korkskruvar men det blev inte det om man gjorde på ett annat sätt.
 
HAr inget att skriva så good bye
måste börjar använda den vanlga har alltid svartvitt och kommer nog börja använda den här.

Kommentarer
Postat av: Mos

Har du fäääärgat?!:ooo

Svar: Näääääää kroven har inte färgat sitt korvhår <3
miccansmode

2013-01-16 @ 21:16:36
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0