5 saker ni inte visste om mig

  • Jag brukar leta efter en parfym som luktar tvättmedel om jag luktar på parfymer. (För jag älskar den doften)
  • Jag har fobi för att prata i telefon sitter och skakar oftast när jag ringer någon, men försöker få bort den.
  • Jag har sett Victoria's secret fashion show säker 100000000000000 gånger.
  • Jag kan inte sminka mig utan att min mascara kletar sig eller det blr för mycket puder. har nästan aldrig känt att jag lyckades med mitt smink.
  • Något jag inte skulle klara mig utan (förutom Justin Bieber) är min deo (?) asså jag får panik när jag glömt sätta på mig den. Det är inte så att jag svettas och stinker som en gris som har bajsat utan jag känner mig inte säker utan den! Så jag har typ 10 deosar för att jag är rädda att dom ska ta slut.

Det var 5 saker ni nte viste om mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0