2013 löften

Ett av mina löften det här året var att skaffa modelkropp inte som dom VS eller de klart man vill ha deras kroppen men det måste man inse att man inte kan få. Men jag säger inte löftet bara för att jag vill skriva/säga det och sedan stå 2014 och se ut som en liten hårigboll som har stoppat i sig för mycket kakor, utan jag ska vara stolt över mig själv och min kropp OCH att jag lyckade hålla mitt löfte! Så nu på helgerna har jag börjat äta nyttigt snacks som t.e.x fruktsallad och grönsaker med dippa ( dock är dippan kanske inte det nyttigaste men nyttigar än godis och chips) På vardagarn går jag inte runt och mumsar i mig massa kakor och mackor utan tar en frukt och te. 
Utan te skulle jag fan vara död vid det här tillfället!
 
Så ja, jag ska tag i det här och kör lite morogngympa och träning lite då och då. Sen när våren och sommarn kommer ska jag börja att jogga helst varjedag men det vet jag inte om jag kan hålla, men får alltid hoppas på det bästa.
Puss på er ska ta och äta upp min älskade dippa nu,haha stort fan av Estrellas Tortilla 
 
 
 
 
bild från häromdagen
 
ja man kan inte säga att det ser gott ut men lovar att det är jätte gott! Jag brukar hacka mandlar och häla i lite apelsinjuice för att få mer smak på det.
Testa vet jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0