Varför så jobbig

Varför är föräldrar så jobbiga?!? Man sa kunna vända sig till om om det är något och dom ska kunna lita på en. Mina är som två elefanter om vill förstöra mitt liv! Eller inte direkt men jag och min mamma (samt pappa) bråkar typ varannan dag för massa saker. Föräldrar borde gör som barnet säger. Som jag vill byta skola men går dom med på det? NEJ! För min skola är så himla bra jämfört med alla andra men den e helt cp! Hatar min skola. Alla ska oxå sluta för att ingen gillar den. Alla föräldrar tycker min skola är så himla bra för dom har hört massa bra saker om den en det är för  att lärarna säger till oss elever att vara tysta och låtsas skriva när rektorn kommer in eller några "vikitga" person till skolan, men man är ju inte då sig själv om man sitter helt tyst och låtsas att det alltid är såhär. Sjukt irriterande...
Jag älskar mina föräldrar men dom an vara så jobbiga ibland
 för att dom gemför mig med min syrra när det gäller betyming. jag har inga dåliga betyg men man kan ha mycket bättre. Men  min syrra har massa A:n och B:en medans jag har mest C:n så då får man alltid skit för det. 
kan lika gärna bli överkörd men överleva men blir riktigt sjuk så jag slipper skolan i ett halvår och blir lite cp skadad då kan jag skylla på något varför mina betyg är dåliga. Sen är mitt minne så himla dåligt när jag pluggar minns inget när jag får provet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0