Igår

Heeej!
Nu ska jag berätta lite vad som hände igår!
Min kusins pappa fyllde år igår (eller han hade fest då)
men då kom vi ditt och åt lite kex och ost med cola. Sen skulle vi dra oss vidare tll en bowlinghall. Det gick bra för mig i början men sen blev jag bara sämre o sämre. Men  det var kul. Det var discobowling så det var musik igång och mörk. Men vi åt på en jätte fin resturnag,den låg på en liten kulle. Lite gammaldags design. Maten var jättegod. Jag tog barnmeny med köttbullar och potatismos (och lingo,sallad och gräddsås)
Det var jätte gott bara att man var typ proppmätt,för vi hade fått skinka och tre olika ostcremer typ. Efter man hade suttit och försökt trycka i sig alla köttbullar (som bara blev tre köttbullar) Så säger min kusin at§t det ska bli TÅRTA!!! hahha asså min mage mår inte bra verken idag eller igår!!
men nu ska jag ta och plugga!
xoxo:Miccan
 
jag och min pappas vackra skor..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0