HO

WTF IS THAT?
Hellllllllllu!
Asså jag har int eblogga tpå typ 5000 år,men nu är jag igång,yey. Men jag har inte orkat blogga och jag har skadat min arm/armbåge. Jag har fått en spricka så har vart på vårdcentralen och sjukhus eller nu vad det är och rönkat mig och pratat och sånt. men ska till nån speciallist på torsdag för att se om allt är bra och att den läker rätt.
Men nog prat om det!
 
Sitter och chattar med mänskor på FB och checkar Victoria's secret fashion show.men ska nog ta och kolla på en film som Elias tipsade om som heter "Cell 211" så kanske sätter mig och kollar på den. Men vill helst se på en romantisk filmer eller typ drama komedi. Och cell saken verkar vara skräck eller action lite som saw. Har proppat i mig för mycket Ben&Jerry's har sjuk ont i magen nu :( känner att det här inlägget kommer ni bara läsa första meniningen på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0