Trååkk!

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du:
Blågrön.. :)
2. hur lång är du: typ 157 eller nått!
3. vilken hårfärg har du:  Sandren
4. långt eller kort hår: halvlångt.
5. piercingar i ansiktet: haha nej!
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: brun eller bllå lätt! ♥
7. hur lång skulle du vilja vara: så lång jag är nu, tror jag!
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: haha svår fråga.. vill ha alla, dock passar jag nog inte i rosa :'/
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt!!!!
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: NAVELN!!!


Senaste du
11.  åt:
jag åt lövbiff 
12.  drack: mjölk eller nått.
13. du fick sms av och vad de stod: Ehh pallar inte kolla!
15.  sa: Vah????
16. kramade: Nero
17. pussa: Nero
19. du spydde: när jag var sjuk..?
20. du skrattade: skrattar hela tiden, mhahaha!

 

kärlek
21. är du singel:
Neop
22. när någon säger din första kärlek vad tänker du då: Hemskt!!!!
23. gillar du någon just nu ?: JA!!
24. är detta ett seriöst förhållande?: KAn man väll säga <3
25. vill du vara singel: Nee
26. vill du gifta dig: ja, nån gång gifter man sig väl!
27. nuvarande Pojk/Flickvänn: Elias
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: Mycket!
29. vill du ha barn med honom/henne?: haha,får se sen i framtiden
30. hur länge har ni varit tillsammans?: 3månader tror jag
31. någon du tycker är snygg?: Mig själv,ne skämta Elias <3

 

vänskap
32. dom som vet mesta om dig:
fråga dom :')
33. den vän som du har känt längst: Joakim
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: flera bra kompisar 
35. någon du saknar att umgås med: Alice
36. en av dina bästa killkompisar: Joakim
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Alice
38. den du har mest minnen med: har många minnen med många kompisar!
39. bra vänner du inte träffar ofta: Ehh oj....Penny
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: japp

 

övrigt
41. musik: Nu elr??
42. sport:Dansa!
43. galen eller lugn: Galen (fast inte en som all stör sig på)
44. har du någon gång hört att du sjunger bra?: Aa,fast håller inte med dom
45. dricker du alkohol: nepp
46. har du hört att du borde bli modell: haha,ja många gånger
50. vad tänker du på just nu:  Tänker på mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0