Mohaha!

 

Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? mitt egna
Vem är din favoritsläkting? Jag vet inte

 

.

VAR

 

Var är din mobiltelefon?Brevid mig i sängen
Var handlar du mest? H&M eller gina tricot
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina tricot
Var åkte du senast bil? hit :)

.

VAD

 

Vad åt du senast?potatisbullar
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? svarta mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? Min tröja
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? Alla :)
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg
Vad hör du just nu? Musik

.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Tyckt att din kusin är het? haha nej
Kört över hastighetengränsen? Nej
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? ja det är klart
Fått hicka? jadå
Stulit pengar från en kompis? Nej
Varit i slagsmål? Nja
Smugit ur ditt hus? Nej
Älskar eller saknar någon nu? vah??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0