Förlåt

Förlåt enu en gång för dålig updatering på bloggen. Jag har spenderat min helg ute på landestället. Hade hyfsat varmt väder. Det blev iallafall en dag då jag kunde ligga och sola mina vita ben. HAr ju vart vinter så all min brunhet har försvunnit :( tråkigt. Nu måst eman börja om allting igen. Men aja.
Idag var jag på Skansen med skolan,hade skit chill. Det var en "Matteutflykt" vi gick runt med papper och en penna med upgifter på som handlade om Skansen. Faktiskt ganska kul,för man fick kolla runt lite på djuren efter 1 timme som vi hade vart där. men nu sitter jag hemma och tråkar. Ska försöka ladda upp bilderna  från min mobil till Datorn. Dagens outfit bestog av short och ett linne:
Vill du bli brun till sommare?
-JA???
. Här är en jätte bra hudkräm/brun utan sol kräm (sägs det). Den kommer från garinger (stavniing)Har själv inte testat den men den värkar vara bra!






sen ett par usa tryckat shorts




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0