Svar på frågor!!!

hehe!
Hur många syskon har du?

en syster


Vad heter du i mellan namn?

Linnea

Tycker du om folk för deras stil eller smak?

Jag fattar inte direkt frågan men jag tycker om folk för deras personlighet, inte för att dom har en viss stil eller smak.

tycker du om att måla naglarna?

Ja,jag älskar att måla mina naglar men det blir aldrig riktigt bra:P

har du någon favoritfilm?

Ja,Eller jag har massor!

har du en idol?

One Direction!

vill ni blin kända genom bloggen?

Ja, men jag vill inte jobba som bloggare.

en sak du inte klarar er utan?

mobilen!!!<3

en sak du skulle ta med till en öde ö?

En biljett hem ;)

vill du hellst vara i ett förhållande eller vara singel?

I ett förhållande<3

största intresse?

oj,vara inne på datorn och dansa (inte på samma gång då) och vara med my friends




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0