Svar på frågor!!!

JAg vill inte ha det jobbigt så jag svarar redan nu på några av era fågor



Sandra
Vad heter din pojkvänn nu igen!!
Snälla lägg ut en bild på honom!
love you!<3

Min pojkvänn heter Elias
ska försöka vet inte om jag får men annars kan jag!
Love you too Sandra!<3

Mali
Hur mycket väger du
hur lång är du?
Hur många läsare har du om dagen??


Ehh det är privat,så jag vill inte säga det!
Jag är 1,57m
Jag har 50 läsare om dagen ungefär

Matti
Heej

Undrar hur du mår?
Vad du ska göra i sommar
favorit dryck
Favorit blogg?
mm


Jag mår bara bra,själv då???
I sommar sk ajag vara med kompisar och släkten på landet och hemma!
Oj apelsin juice kanske
Hmm min egen (ore not) Gillar Kenzas blogg

Hoppas ni fick svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0