så!

♥Tänker berätta lite om när jag var i Sälen! sälen ligger i Dalarna,man åker skidor där.
JAg bodde i gråa byn i Tandådalen med min familj,Jag har ålt skidor i 10 år nu ungefär.JAg lyckades stuka handleden när jag var ute i backen och körde en tävling på vem som är snabbast,det var staget runt om den! Jag föll och kom under staketet som ska vara där för säkerhetens skull. JAg fick min kropp på handleden så fick åka runt med bandage på handleden :( typiskt mig!

Men aa annars har det vart bra dagar,Har saknat alla mina kompisar i skolan,men vi ses imorgon gull ungar!Pöss pöss
HAr inte så mycket ilder men men,dom bilderna tog jag med min mobil!
'
mina söta vänner
outfiten i sälen!
Tacon vi åt hemma med mina söta vänner när vi gick på bio!
PÅ väg til sälen:
sitter i bilen
vägen
Jag i mitt underställ,dock er man bara överdeln!
liften!
HAr mer bilder lägger up dom imorgon!
pöss pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0