Bio!


FOR EVER ALONE...

Tjoo<3
Heej miccan här. Har precis kommit hem från bion. Det blev lite fler än jag trodde... Istället för Flora jag å eve så blev det jag,Eve,Flora,Viccan och Julia.Hannah  kunde tyvärr inte komma:( men sånt e livet...
Hur som helst (eller hur man nu stavar det...) så kollade vi på Alvin och gänget 3. Vi var de ända som satt i hela salongen (for ever alone), Så vi fick typ välja platser. De va ganska bra för då kunde man byta plats mitt i filmen.Men utan att någon okänd blev störd över det.
Jag å Flora delade på en stor popcorn å skillsade lite när vi spillde ut nästan hälften på golvet...
Har nåra bilder fast på mobil,suck så ska försöka få upp dom bilderna! Mne ha en bra tisdag älsklingar

Kommentarer
Postat av: Emi

Så nu har jag blivit golv helt plötsligt??!!! <3

2012-03-15 @ 19:11:33
URL: http://upsee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0