Hemma!

♥Tja!!!
JAG HAR SOMMARLOV NU!!!!SJUKT GLADDDDDDD!!
men aa,började skolan 7:30 för att jag är med i kören men jag och flora kom klockan 8:00 istället jag vill ju ha lite sovmorgon.... inte för att det blir någon i vanligt fall för brukar ju börja klockan 8:00. Jag är ju med i kören så det var därför jag var tvungen att vara där 7.30. Det var inte kul att sjunga,skämdes!!!
Men aa efter fick vi våra betyg och sa hej då till ms:johansson....vår mentor! Men aa sen stack jag,Hannah,Viccan,Elias och Anmol till grönalund och hade det najzz....träffade på emma och hennes tre kompisar på grönan...najzzz!!!
Men aa nu är det här ett riktigt långt inlägg (eller kanske inte) Men aa hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0