tråkigt liv just nu!

Tränar du nu på sommaren?
Nja,har sprungit ut och joggat lite då pch då,ocg så gick jag en 7km runda i skogen,men jag väntar till skolan börjar och sånt.
 
Hur lång är du?
Jag är 1.57
 
Vad heter du i mellannamn?
Linne
 
Vad är de första du gör när du vaknar på morgonen?
Det första jag gör är att kolla mobilen om jag har fått något sms.
 
 
Vilka är dina fyra favoriter i garderoben?

vet inte,har så många kläder jag tycker om.
 
Tycker du om One Direction?  Vilken är din favoritlåt av de isåfall?
JAA,SÅKLART!Min favorit låt är nog stolen my heart.
 
Bästa serien?
våra värsta år,man kan kolla på den hela dan och hela natten!!!!
 
Hur många systrar har du?
Jag har 1 syster
 
 
Får du ångest om du äter onyttigt?
nee,inte direkt
 
Om du bara fick shoppa på en affär, vilken väljer du?
Om jag måste välja blir det nog Hollister eller Gina Tricot
 
Vad tycker du om för maträtter?
Tacos,sushi men typ kött rätter med pommes och bea-mumms!
 
Vill du gifta dig i framtiden?
ofc
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sn'lla kan du gör en kollage typ på fin kläder,som du gillar och skriv om du har det plagget,pris och vart du köpte det<33

2012-07-28 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0