svar!

Svar på en fråga!

btw super söt av er att skicka kärleksproblem,jag vill gärna hjälpa till!
Just nu sitter jag och bloggar,usch gick nog upp för tidigt!

 

såklart att jag kan hjälpa dig

Han låter jätte trevlig. Jag tycket att du borde göra slut med honom,det är inte rätt mott honom att du bara låtsas tycka om honom. Jag vet att du inte vill såra honom och så,men du måste göra slut,för han blir nog ännu mer ledsen om du säger att du älskar honom men igentligen inte gör det!Men när du gör slut säg det då till honom ring inte messa inte facebooka inte utan sä det till honom. Säg varför du gör slut                                                         Hopps det hjälpt puss och kram Mikaela

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen<3

Svar: Varsegod,var bara kul att hjälpa till<333
miccansmode

2012-07-13 @ 13:16:27
Postat av: Anonym

Är det normalt att ha( du vet vad) när man är 12 om ens partner är 16?
Jag älskar värkligen att ha det,det är så skönt och jag blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på det. Min pojkvän är jätte trvlig,snygg,söt och rolig. Han är en dröm pv. Men ibland vilja jag inte ha pippet men han vill hela tiden,det börjar göra ont där nere. Vad ska jag har sakt till 3 gånger förut men han blir alltid sur på mig då ochj vill inte prata med mig. Vad ska jag göra snälla svar a Miakela!

2012-07-13 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0