Svar!

Här är ditt svar! älskar att ni kommenterar
 
 
Mitt svar:
Ja,det är det väll,om man vill ska man ju kunna få ha det. Kul att höra att du tycker det känns skönt,alla tycker inte det. Bar att du har hittat en pojkvänn som både är snygg och snäll (Y) .Jobigt att höra att han inte lyssnar på vad du säger och att du börjar få ont där. Om det hade handlat om mig det häe hade jag nog dumpat killen. Det är inte rätt att han ska bestäma vad ni ska göra,ovch du ska ha en pv du kan lita med och ha kul tsm med. Det kan var jobbigt att göra slut  när det är någon man värkligen tycker om. Du kommer nog fortfarande ha känslor kvar,men försök få bort dom!
Hoppas det hjälpte
kram:miccan
  
OM DET BLIR MYCKET STAVFEL PÅ MINA INLÄGG DEN HÄR VECKAN ÄR DET FÖR´JAG KAN BARA BLOGGA PÅ MIN MOBIL FÖR ATT FÅ ÅÄÖ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0