Lite saker som händer i livet-eller inte!

Här kommer lite random saker!
 
Super snygg bild,eller vad tycker ni?? (Random bild) fick inte med namnet på bilden :(
idag blir det en fullspäckad dag! ska se om jag hinner med att blogga,men ikväll blir det nog film. det blir dummpa mig 
 
I tisdags var jag hos frisören,det var så himla stort!! Inna dom klippte en masserade dom en typ,riktigt härligt.
fast blev inte alls nöjd med mitt nya frisy,hade så slitna toppar så var tvungen att klippa av mycket av mitt hår. Men det blir ändring på nu,nu ska jag ha tofs varje dag så att det inte slits. Jag ska gan ha långt hår till hösten/vintern!!!!!! Trots massagen tänker jag inte klippa mig där igen,det kommer ta några timmar att åka ditt för att klippa sig det är ganska långt hemifrån,haah. Men aja nog om det!
Har ni någon sol?Jag har strålande sol med mycket värme!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Miccan
kan du vara snäll och tipsa om några tjejfilmer?

2012-07-13 @ 16:49:10
URL: http://www.miccansmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0