Sommar!

Godmorgon här kommer bilderna igen för igår saknades det massb ilder så jag måste byta dan
Idag ska jag åka och shoppa men vet inte riktigt om jag kommer köpa något,tror kanske det!
Texten jag skrev igår:
♥Hellu!
nu har jag tagit massa (eller kanske inte så massa) bilder på sommar outfits somman kan ha på sig!kläderna är ganska nya så man kan köpa dom,haha!
fast min smurftröja kan man inte köpa:(köpte den i USA,måste tillbaka dit!
HÄR KOMMER OUTFIARNA!
Mitt finger kom ivägen!
Tröja:GinaTrico-200kr
Shorts:HM 149 kr
kan man ha när det är lite kalare!

Tröja:BikBok-150 kr
samma shorts!
samma fast sittandes!

Tröja:BikBok-99kr
suddig men på sidan!
Har klippt den i vreken ellelr nu vad det hetter så den hänger över axeln!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0