FRÅGESTUND!

SÅ NU BÖRJAR MIN FRÅGESTUND!

Hej jag har 3 frågor!

1:Vad heter du i värkligheten (alltså inte Micca?)

2:Har du någon pojkvänn!

3:Kan du beräta mer om dig själv och Tori!
4:en extra fråga!kan du beräta om din pojkvän om du har någon!

Love your blog! hej då!


1:Jag heter Mikaela i värkligheten!
2:Ja,jag har en pojkvänn!
3:Jag är 12år gammal gillar att dansa,hålla på med mitt/andras hår,smink och at träna!
Tori:Världens snällaste kompis! gilllar kampsporter sin hund och massa anat!
4:Min pojkvän!Han heter Elias är lika gammal som mig!snäll,gillar att träna (tror jag) han tränar 24/7 så!
Snälll,rolig och massa anat!
Hoppas du fick svaren nu!
Vad heter din hund?

Hur lång är du!

vad heter dom som du mest är med i skolan!

Tycker du att du är smal,för du ser ut som ett anroxsia barn!

love you! hej då
Kram:Sandra
1:Min hund heter Nero!
2:Jag är 1:54 tror jag!
3:Jag är mest med Emma,Evelin,Foffo och Tori i skolan! ska fråga om jag får lägga ut bilder på dom!
4:Nej jag tycker inte att jag är smal!
Hoppas du fick svaren nu!
Kram:Micca
3 frågor!

1:Hur blev du så smal?

2:Hur ser ditt rum ut,är det stort?

3:Hur ofta shoppar du i månaden?

Du är sååå söt,älskar dig!
Kram:Elin
1:Jag tränar mycket så!
2:Mitt rum är ljus rosa färg har inte så stort rum direkt kan ta ett foto så att ni ser hur det ser ut!
3:Jag shoppar kanske 7 gånger i månaden (fast jag köper inget varje gång)
Hur fixar du dig på morgonen?

Asså det beror på vad jag har för frisyr! Jag brukar platta det så att det blir platt och sätta upp ett hårspänne!

Kan du lägga ut en bild på dig och din pojkvänn tsm?

Kan fråga honom!

Villken musik gillar du?

Alla måste älska dig!för att du är så snäll love you!

Din pojkvänn har tur!

Jag brukar lyssna på justin bieber,Katty perry,Jessie J och massa anat!

Jag tror inte att alla älskar mig,Men tack!♥

Haha det vet jag inte om han har!

SÅ NU HOPPAS JAG ATT NI FICK SVAR PÅ FRÅGORNA!
lOVE YOU ALL!

Hej då!

Kram:Mikaela!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0