Ahah

♥Ja,då börjar vardagen som den brukar igen då!Skolan börjar klockan 08:00 man ska upp klockan 07:00 och sen går man i skolan till klockan slår 14:10 tror jag,haha var så länge sedan nu så man har glömt!Sedan ska man hem och sen till tandisläkis! Har nämligen råkat äta en nött och knäcka min tan i två delar:( inte så lyckat,haha!
Men aja. Hoppas jag inte får tandstälning sedan för jag är ju en vampyr med två hugg/vampyr tänder!
Min dag:
Min dag idag har vart rolig. Jocke kom hit och vi hade sjukt kul tsm!men nu är man ensam igen!eller har nero (min hund) under mitt skrivbord,så man är inte så ensam!
Hej då
Kram:Miccan!
kanske ska ha dom kläderna imorgon fast tjocka strumpbyxor och kanske min gråa kofta!blir super snyggt!
HISS ELLER DISS?


Hittade bilden på tinkerbella.blogg.se!en söt blogg!


♥Miccan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0