Mina vänner!

♥Hello!
Ska skriva lite om mina kompisar in school! vi börjar med
Arzu:En snäll tjej som jag var bästis med i fyran! hon har en fin klädstil mm!♥

Caroline: Går på min dans,snäll,söt fin klädstil och mycket mycket mer!♥

Elias:Snäll,söt,rolig och massa massa mer!♥

Sarah: känner inte så bra men vet att hon är super söt och snäll!♥

Nasif:Kort snubbe,rolig,snäll min brosa och mycket mer!♥

Melissa:Känner inte så bra men vet att hon är snäll,söt fin klädstil♥

Sabina:Känner inte alss men värkar snäll och söt!

Pegah:Gick i min föra skola,snäll,söt massa mer!

Ossy:En störande kille som gick i min föra klass!
Hej då!



Hej då

Kram:Miccan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0