Sista dagen

Herregud!!
Kom int ep åförns jag kollade instagram där alla lägger upp massa bilder och säger snart slut på 2012 som jag kom på att detl är NYÅRSAFTON IDAG!!!!!! omg. Jag ska sticka ner till centrumet idag och lämna tillbaka min klänning för att jag vet inte om jag gillar den eller inte men vill hellre ha en svart än vinröd bild kommer längre ner i inlägget. Sen ska man fixsa sig inför festen och sen är klockan 12! ni får ett inlägg till sen eller två men kommer hem sen så hinner i blogga så mycket.
 
 gahhh kan inte ladda upp bilden på klänningen ska försöka sen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vacker klänning !<333

Svar: Tackis <333
miccansmode

2012-12-31 @ 14:03:31
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0