Rasism?

asså alla har ju hört om kalles jul, rigth? så tämkte att jag oxå kan prata om det ämnet nu! Hannah gjorde percis ett bra inläg gom det här så länk kommer här nedan.
Men Hur kan den lilla snubben vara rasistisk? Ja det är svrt men det är inte så att dom har sagt något dåligt om det? så jag undrar varför cp sverige tar ni då bort den delen? Vad är meningen med att förstöra mångas minen från den? Jävligt dåligt stil!
 
Men nu ska jag faktiskt prata om Negerbollar eller chockladbollar.
Varför får man fortfarande säga negerbollar men inte behålla den lilal delen i kalle ankas jul? Är inte negerbollar mer rasistisk? eller är det bara jag som tycker det. herregud Sverige! Tänk alla små barn som älskar pepparkakslåten tre gubbar, nu sk aman ta bort den för den är rasistisk. I'm just saying..... WHAT?!?!?!?! 
 
 
så nu ska jag lägga upp den här låten så ni får höra och säg till om ni tycker den är rasistisk för jag vill veta era åsikter.

 Förlåt för allt jag skrev (jag har inget imott er som kommer från andra länder just so you know it)
 
 
 
Länken till Hannahs inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0