Hemma från bion och kusinerna

ja rubriken säger nu att jag är hemma från bion och kusinerna.
Så ja....jag var på bio idag och såg på Hobbit: En oväntad resa, Jätte bra film om man tycker om sagan om ringen dock är det mer handling i den och mycket bättre men Hobbit är värd att se. Han som spelade Bilbo Baggins (Martin Freeman) var en otroligt bra skådis. Han och Gandalf var dom som spelade bäst enligt mig.
Jag tycker filmen är värd att se men alla har olika åsikter.
 
Vi hade jätte skönt på Bio för om man betalar lite extra så får man stolarna i mitten som är som stora svarta fotöljer med stor ben utrymme, otroligt skönt!
 
 
 
 
BILDER KOMMER FRÅN GOOGLE.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är ju huvudpersonerna såååå..

Svar: aamen dom andra kan oxå vara riktigt bra och det var dom.
miccansmode

2012-12-28 @ 09:54:01
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0