Hannah.

Vet ni hur det känns att förlora någon man har kommit så nära att man spricker?
Jag har precis fått känna på den känslan.

Min älskling Hannah ska lämna mig och alla min klass/skola. Vi har delat så jävla fucking hemska,trevliga, galna minnen. Har flest minnen med dig. Du förändrade mig och gjorde så jag vågade vara mig själv. Jag hoppas du får det kul i din nya hemska skola som ger dig en plats i skolan. Du ska gå min skola och det vet du!

vem fan ska jag göra Gagnam style med?!? du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling,love you.
Du kommer bli en ängel som flyger runt i det blå.
Puss på dig älskling:*
 
 
Bild:Hannahs blogg *Klick*
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Awww asfina minnen med dig! Älskar dig min älskade korv. En gång korv /mos, alltid korv/mos...Det bara är så. Hhahaha löllllz! Du får blogga så in i helvete så jag får följa VARJE dag vad du gör osvosvosv Höhöh pusspuss god jul Och grattis!
Kommer sakna dig fööötmöcket Mököelö... <33<33<33<33<33 grymt fina hjärtan. Aarååå (y):*

Svar: ÄLSKAR DIG MED ÄLSKLINGS MOSEN<33333:********** <33<33<33<33<33 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR. HOPPAS VI SES EFTER JUL.
miccansmode

2012-12-20 @ 22:49:53
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0