2013 nyårslöften

Det här årets nyårslöften lyder såhär:
*Förska få den jag älskar at älska mig<3
*Få en modellkropp
*satsa på skolan
*lära känna nytt folk
*Få bättre självflrtroende
*ät godis och sånt på lördagar (fast helst aldrig)
*Äta nyttigt
 

Har mycket att göra 2013 men jag ska lyckas! Min kompis Kurt sa att 2013 skulle gå riktigt bra,haha så får hoppas på det bästa ;)
 
Gör loser tecknet för jag är en liten loser som inte lyckades göra 2012 som jag hade önskat utan misslyckades i  mycket idet här året men det ska vi ändra på. Önska mig lycka till :*
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

Usch gmn hoppas 2013 blir ett bättre år en 2012 lycka till

2012-12-30 @ 23:52:28
Postat av: Hannah

Vadå har 2012 varit dåligt eller..? -.- "Sara"
Aja ville bara säga Goott nytt år :*

Svar: 2012 kunde ha vart mycket bättre än vad det har vart.Tack desamma Hoppas du får ett awsome nyårsafton puss på dig :**
miccansmode

2012-12-31 @ 14:05:50
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0