2 dagar kvar.

yey, det är bara 2 dagar kvar innan jag fyller 13 år,haha längtar inte alls lika mycket som jag gjorde förut. Minns att jag gjorde en "kalender" på december till den 20 december, så kryssade jag en ruta varje dag som gick och bah -ååå fyller år om 14dagar (happyface) så ska äta på resturang med mammsen på torsdag och på fredag ska jag vara med min kompis.
 
Min dag:
Just nu sitter jag under en filt ocd dricker jucie. Idag var det min sista riktiga dag i skolan. Imorgon ska vi ha städag,fun (eller inte). Men Ändå bättre det än sitta i skolbänken hela dagen och på torsdag blir det lov!!! Yes.
Och då är det fyra dagar kvar tills jul (happyface)
Längtar vill ha julklappar just nu.
 
 
Bild från instagram.
Följ gärna mig på insta heter miccanpiccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0