Svar<3

1:Nopp
2:nja kanske vet inte mina känslor är lite konstiga för tillfället
3:Pretty little liars
4:Louis ellr Zayn
5:BIBER LILA
6:Micca,miccan,Mela,mickis,pickipä,korv(en),Ella
7:ja det är klart 
8:Ja,han är awsome och skit söt
9:Har många
10:..........no comments
11:ca 157
12:Imorgon blir det gallerian med Hannah,tisdag ung08 med viccan (tror jag),onsadag har jag inget planerat.
13:HEART SKIPS A BEAT<33333
14:
höhöh,vilken snygging;)
15:ja det kan man väll säga runt 10 och 20 så det är väll många (fast gillar bara 5 av dom)
16:Mina svarta jeans,min svarta stickade tröja och min kofta som är typ beige/rosa aktiga kofta.
17:En skinväska jag inte visat på bloggen men den är i brun skit snygg.
18:Hollister,Gina,bikbok och H&M
19:hmm guss (stavning) eller hollister
20:hyfsat många saker
21:DKNY perfymen den rosa!
 
Du jag känner igen mig. Ibland känner jag mig bortglömd ingen bryr sig om mig mm. Men jag lovar att det är flera stycken som bryr sig om dig,bara alla kanske inte vågar säga det. Kanske den snyggaste kille i skolan är kär i just dig,bara att du inte vet det. Man får bara gå ifrån och inte störa dom. Dom brukar alltid må mycket bättre dagen efter. Hoppas det hjälpte.<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0