Sjuk

Gud känner mig såå himla trött och äcklig. Har skiit ont i halsen och huvudet:( 
Har typ feber,mina föräldrar vill inte att jag ska gå till skolan men jag känner att jag måste gå i skolan,hatar att vara hemma från skolan (assså om man är sjuk,inte om man är ledig)
Är jag normal som vill gå i skolan istället för att vara hem?
men aja,jag och viccan stack iväg till våran Kung Fu idag som var riktigt jobbigt om man har huvudvärk!!
Hur tänkte jag när jag ställede mig upp och gjorde tusen armhävningar!?!
Måste gå nu ska kolla på PLL!
herå!
 
  
 

Kommentarer
Postat av: hannah

Du din lilla flicka, Jag beordrar dig att gå till skolan, för jag ska dit imorn!! :0<3333333

Svar: hahah lovar det ska jag<33
miccansmode

2012-08-29 @ 21:57:48
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0