Pretty Little Liars

OMG!
Har inte sett PLL på evigheter! Får panik snart!!!! Sverige är ganska sega. usa ligger redan på sesong 3 och sverige tror jag är fortfarande på sesong 1. Men jag själv ligger ochså på sesong 3. Kollar via datorn. Men har sämsta internetet för tillfälet så är ingen ide att kolla på den. Och jag har vart ute på en lååååång resa förut på sommalovet,så missade flera stycken då. Men få väll hoppas det blir bättre nästa vecka (asså internet)
Puss o kram<3
 
BTW:Vilken kille i PLL tycker ni är sötast?
 
jag tycker toby och ezra fitz!
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

helt klart ezera och toby,love pretty litel lears!!lycka till me internet gmn,puss

2012-08-04 @ 21:35:23
Postat av: Anonym

kan du beskriva alla i PLL och kan du berätta om din dröm pojkvän!

2012-08-04 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0