OMG!

OMG,jag går i 7:an nu!?!
Känns osm jag fortfarande är mammas lillaflicka. Sakanr den tiden då man kunde krypa upp i mammasfamn och gråta och berätta om allt osm har hänt. Nu håller jag inne allt,hon hänger inte riktigt med i mitt liv tror jag,haha aja lycka till mamma att förstå allt. Men nog om det!
Men jag steg upp klockan 8:00 kläde på mig och sminkade mig. sen var klockan något med 8:30. och då börjar hannah kika mig (assså på kik) hon ville at jag skulle komma till skolan klockan 50 min innan den börjar för hon bor på ett dåligt ställe så bussen går typ 2 gånger i timmen. så vi var i ksolan i 50min.
Träffade mina nya metorer som värkar jääte snälla. Och hälsade på en ny kille som börjar i våran klass med namnet Baris Özgan (eller nåt sånt) fast jag sa aldrig riktigt hej,hehhe. Så vet inte hur han är. Men imorogon har vi som en sportkonstig grej,det brukar alltid vara kul!. Nu har jag nog tråkt ut er,mohhaha!
 
 
Hahha mobbade lilla jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw s å söt du är,är så avundsjul på ditt utsende och dina kläder,ge mig!!!!!!<3

2012-08-20 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0