Kung fu

Hejsan hoppsan.
Idag har jag vat i skolan (ofc) vi hade typ en sport/roliga saker. som tex skriva 7c med allas kroppar,bygga pyramid,alla skulle hoppa och en tog en bild när alla var i luften mm. Det var sådär,kunde vart roligar men men. 
 
Men efter det så skulle jag och Viccan till våran kung Fu  träning,som var riktigt kul men väääääldigt jobbigt och ansträngande. Så jag/vi kommer köra kung fu 2 gånger i veckan,funfun. Men u måste jag vila,böejar åtta och slutar tyå 14:40 (inte så farligt) se you tomorow.<333
xoxo Mikaela
 
Jätte dålig bild jag vet,men horkar inte ta en ny!
 
 
Kofta-Ullared (yeah bitch)
Linne-Ullared (again deras saker äger)
byxor-Ullared,nee skämta skolgarderoben typ..
 
haha 
en bild från den dag jag var på grönan,fredags kanske (det är eves finger som är vid min vackar näsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0