Hellu!

heej!
Idag har jag vart hos eve och haft kul. Orkar inte skriva allt vi gjorde men det var kul.
men nu till saken om det här inlägget!
 
Många tycker att jag är helt crazy (som jag kan hålla med om)
men många undrar varför jag är så konstig och varför jag inte skämms att vara mig själv.
Jag säger baar så att jag är mig själv. Jag försöker och vill inte vara någon annan. Jag älskar att vara mig själv och det ska ingen kuna ändra på. Alla är perfekt i våran stora värld. Jag skämms inte över att vara mig själv,varför skulle jag det. Okej jag kanske inte har den perfekta hyn,kroppen,ansikte,kläder mm men jag är fortfarande stolt över att vara mig själv. och det hoppas jag att ni oxå är<3
 
 

Kommentarer
Postat av: hannooooosh

Vad söööööt !!!!

Svar: jag vet!!!!
miccansmode

2012-08-29 @ 22:47:39
Postat av: Miccan

haha skoja men tack<333

2012-08-30 @ 08:33:03
URL: http://www.miccansmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0