Gallerian+ung08=Awsome!

♥Haloj!
Idag var jag på ung08 med minasöta,gulliga,snälla,rolliga,obeskrivliga vänner!
Hade det jätte kul.Men det blev lite kaos. Det började me att  jag och Hannah skulle möttas i Gullmars. Och sen skulle vi möta dom andra vid burger king. Ja och allt gick bra tills vi kom till t-centralen. Emma,Julle,Moa och Eve hade kommit via pendeln eller något sånt. Och då skulle vi mötas vi burger king men dom tog fel burger king,bllalal ni bryr er inte men aja. Sen  blev vi tre grupper. Eve och Emma. Jag,Hannah och Viccan. Moa och Julia. Vi lite utsprida. Men det var kul ändå. träffade på många jag kände,men sa aldrig hej till någon av dom. Men vi gick in på NK eller något och där köpte jag en ring och en basic tröja från Gina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0