yeah

01. Fullständigt namn: Mikaela Djenfer
02. Ålder: 12
03. Vart bor du: Stockholm i mitt hjärta...
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa & syster
05. Husdjur: Hund (Nero)
07. När är du född: 20 December 1999
08. Klass: 6C
09. Vilket år tar du studenten: 2018 tor jag
10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: 6:30
12. När ska du sova: Ikväll
13. Duschat idag: Ja
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Mat
17. Dagens klädsel: jeans och min basball tröja ♥
18. Dagens smink: -Maskara
20. Dagens roligaste: haha, vet inte
21. Har du många vänner: Så många jag vill ha ja :)
22. Hur många har du kysst: angår inte er ;)
23. Vem kramade du senast: Flora
24. Vem saknar du: Många
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen, tror jag
27. Har du pojk-/flickvän: Ja
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: En person skicka:älskarej<333


FAVORIT:
31. Film(er): Har många
32. Låt: Har många
33. Mat: Taco
34. Dryck: Flera olika
35. Färg: Har många
36. Tv-serie: Pretty littel liares
37. Stad: Vet ej
38. Land: Sverige såklaart (haha, nej men jag vet inte)
39. Ämne i skolan: Vet inte
40. Tv program: Vet ej

 

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Elias
42. Personen du pussade: De du
43. Gången du spydde: I dont know
44. Gången du grät: Idag
45. Pizzan du åt: I lördags
46. Gången du var i Göteborg: Några år sen
47. Gången du var i Stockholm: NU!
48. Gången du duschade: I dag
49. Gången du sov: Imorse
50. Personen som såg dig gråta: haha vet inte

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt: Vitt
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda två!
54. Tvspel eller datorspel: Inget av dom typ, haha
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Vet inte
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: What?
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Båda
60. Har du svart hår eller blondt: Sandren
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blå/gröna
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm ofc
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Fanta såklart ♥
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda 
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: haha vet inte
71. Personer du hatar: Hatar väl inga, men bara gillar mindre mycket kanske..
72. Pojk-/flickvänner du haft: Angår inte er :p
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Jag vet inte
74. Glassar du ätit på en dag: 4stycken
75. Nämn en festival du vill gå på: vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor: Haha va?
77. Gånger du varit hög: Ingen gång
78. Personer du saknar just nu:
79. Gånger ditt hjärta brustit: För ett år sen.

 

VEM:
81. Träffade du senast: Mig själv
82. Sjöng du senast för: Mig själv
83. Hade du senast en fb-konversation med: Evelin
84. Spelade du tvspel med senast: Jocke
87. Förtjänar att dö: Ingen
88. Är söt: Mig sjäv såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0