top model sverige

Kollar ni på Top Model Sverige, isf vem tror ni vinner?
Jag vet inte riktigt vem jag tror vinner. Men jag har en jag hoppas på och det är Klara. Jag tycker att hon är så himla vacker, fast det är Alice med på ett annat sätt. Tror det kan vara rätt jämt mellan dom två och jag tror att juryn får det svårt att välja en vinnare!
Avsnittet som är idag kommer vara en tillbaka blick på det som hänt samt att dom kommer visa en del bortklippta scener. Och nu när jag skrev detta så kom jag å tänka på en sak. I Top Model Sverige har inte tjejerna bråkat med varandra? Det händer alltid i Americas Next Top Model! Men det har faktiskt inte förekommit, kanske bara lite tjafs men inte alls sådana bråk som förekommer i Americas Next Top Model.
Här nedan ser ni lite bilder som jag lagt ut förr.
Vem heja ni på








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0