No life

 

♥Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad!

 

Favoritgodis: Surisar

Är det nåt du absolut inte äter: vet inte
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: One direction
Sommarplaner: Landet,Grönan,skåne,kompisar utomland mm

Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: Två, men jag tycker det är skönast med tre
Favoritväder: Jätte varmt!
Morgon- eller nattmänniska: Båda
Sparare eller slösare: Just nu är jag en sparare, men jag var en slösare
Tror du på mirakel: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: BIO
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Ja!!!!
Största svaghet: JAg bliv ledsen om det är någon som inte tyckerom mig!
Det här är jag bra på: Inget

Skriver du dagbok? Nja, jag har en dagbok som jag skriver i ibland
Stökigt eller välstädat? Välstädat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0