Shoppat

Hejsan!♥
Nu har jag vart och shoppat lite. Köpte två par byxor. Idag hade vi spansk och alla andra ämnen (hah orkar inte skriva alla) Vad har jag gjort idag?Inte vet jag! Men jag har gott på musik........Aja man får hjälp på musiken. Jag och Tori Ska skriva och spela en låt på gittar (stavning) Och vi är ganska sega hehe
Men u är vi snart klara. Nu ska jag drick....Gissa vad jag ska drick!te såklart som vanligt. Börjar känna mig som en engelsk kivnna!Men här kommer bilder på det jag köpte♥:
Dom svarta adidas byxorna:Stadium tror dom kostade 349kr
Dom gråa:H&M 149 (barn avdelningen)
Hej då
Kram:Miccan♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!
Dina adidas byxor letar jag sjukt mycket efter, hittar inte dom någonstans. Om du är intresserad av att sälja dom till lilla mig så mejla jättegärna mig. TAAACK. ♥

2013-05-09 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0