Shoppa

♥Ska nog shoppa imorgon! ska försöka hitta ny uggs!!! Är förkyld men vill gå i skolan (Normalt). Jag sitter just nu och dricker te! Älskar det! Vad ska man göra om man är hemma och är sjuk???? Men jag är sjukt peppad inför morgon dagen. Ska ha mitt SO-prov. Vill bara bli av med det! Ska lägga ut vad jag shoppade sen imorgon så får ni se!
Jag vill veta vad ni vill att jag ska skriva om! Men jag säger bara en sak! Jag älskar att spela in en video men jag hatar att höra min röst på videon! Låter som en tråring! Så kommer nog inte bli så mycket videosar på min blogg som på min gammla blogg! Och om ni undrar varför jag tog bort den var det för att jag gillade inte alla bilder på när jag var ca 10 år gammal. men jag ska kanske börja gå ut med en hund i veckan♥ (jag älskar hundar) Jag skulle göra allt i världen för att få en hund!!Vill nog ha en Collie. Dom är så söta!<3 Men ska snart sova är skit trött efter dansen och sånt! Men klockan är ganska lite! Nej,jag får göra något annat!
Bilder på mig mm:
Jag i USA
Har man tråkit så har man:
Mina häx  naglar hahah (dom hade växt)
Min älskade♥
God natt!
Kram:Micca
Klicka på videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0