Så trött

♥Tjenare!Nu är jag hemma från dansen! Jag och Tori har lekt....Men gud vad heter det???Jo,turister!Så vi tog foton på saker som var på vägen när vi gick från tunnelbanan!Tänkte visa dom!Så snygga!Nu tänker jag nog ta en duch (måste vara snygg ofc) Jag ska platta,locka eller våga mitt hår sen!Vad ska jag välja? Hittade en gamalt spel från Max i min väska!Hahha vet inte vad den gör sär!men ska nog testa och spela det!Är från 3-6 åringar som ska spela det!Men det är kalle kunskap!Ska lägga upp bild!Men vad har man gjort idag som inte vara att dansa???Jag kan inte komma på något!Men nu måste jag gå!
Puzz puzz
XOXO:Miccan (XOXO=Kram och puss bara så ni vet,hahah)
Bilder::
Bussen
min vackra sko/ben
har du dålig syn?gå hitt då
Bussen (igen)
Tori gömmer sig!
Kalle kunskap!
Men ska gå nu hej då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0