Plugg!

♥Sitter nu hemma och pluggar. Jag kommer somna snart. Jag har så mycket. Känns som jag bara vill gå och dö. Men jag känner mig ganska illamående. Kanske kommer vara hemma imorgon. Men jag vill inte vara borta. aja in dag idag har vart ganska bra. Hade matte,gympa som var sjukt jobbigt. Känns som om jag var i en bubbla och har glömt bort alla som jag kan. Men nu ska jag snart äta korvstroganof (stavning) inte direkt favoritmaten! Men nu ska jag fortsätta plugga.Så tjingeling!
Kram:Micca
Några bilder från idag:
Läxor:
Hej då!♥

Kommentarer
Postat av: mosen

Hohihi vad Söööt ! Snart ett år sen <333333

Svar: haha men gud vad ful jag var då,fast det är jag fortfarande men snyggare nu än då <33333
miccansmode

2012-09-13 @ 22:31:55
URL: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0