Sjuk!

♥Tjena!
känner mig riktigt sjuk!Hostar hela tid och snorar!Mår illa och orkar inte röra mig. Men jag vill inte missa sista dansen som är imorgon!Hoppas jag orkar med skolan imorgon!Vill inte vara hemma! Är sjukt tråkigt. Men hoppas jag bli bärttre det är snart jul!Måste köpa en klänning!
finns sjukt många på Nely.com!Kanske köper någon därifrån. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig i julklapp!
Men kommer på något snart,haha!Men vad ska man göra nu?Kanske ska drick te♥Fy vad det är klat ute nu!0,0 grader!Helt sjukt!lite snö blev det igår kväll!nu vet jag inte om det snöar. Orkar inte
gå och kolla. ♥Måste gå nu!
Hej då
Kram:Miccan♥
Klänningarna↓
''
bjuder på en bild på mig:
Hej då!
så himla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0