Okey!

okej,jag ska göra dett inlägg på engelska och svenska för att det är en läsare som är engelsk!hon kommenterade ett inlägg på engelska och vill att jag ska göra en smink video! och det kanske jag kan fixit! ska bara fixa mitt rum med bättre ljus så att ni kan se mig,haha!
men då måste jag göra två stycken videosar om ni inte tycker att det är okej om jag gör bara på engelska!:) ni får bestämma!
Hej då
kram:Miccaokej,jag ska göra dett inlägg på engelska och svenska för att det är en läsare som är engelsk!hon kommenterade ett inlägg på engelska och vill att jag ska göra en smink video! och det kanske jag kan fixit! ska bara fixa mitt rum med bättre ljus så att ni kan se mig,haha!
♥Tjenare

okej,jag ska göra dett inlägg på engelska och svenska för att det är en läsare som är engelsk!hon kommenterade ett inlägg på engelska och vill att jag ska göra en smink video! och det kanske jag kan fixit! ska bara fixa mitt rum med bättre ljus så att ni kan se mig,haha!
men då måste jag göra två stycken videosar om ni inte tycker att det är okej om jag gör bara på engelska!:) ni får bestämma!

Hej då
kram:Miccan

Engelska:
okay, I'll make this post in English and Swedish because it is a reader who is English! shecommented on a post in English and wants me to do a makeup video! and maybe I canfixit! 'll just fix my room with better lighting so that you can see me, haha​​!
but then I have to do two videos if you do not think it's okay if I do only in English:) you candecide!

Bye
hug: Miccan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0