Ny duschad!

♥I'am sorry Johanna,but i can not write in English evry post!But if you get Google Chrome,can you translate Swedish to English for exempel,then you can understan♦
Så,Vad har ni gjort idag?fast klockan är ju bara 12:00 typ men endå!själv har jag barar duschat,hahah.idag kommer jag inte skriva mer,tror jag!fast det kanske blir ett till!för jag har ett ganska tråkit 2011 sista inlägg anars,haha!
Men jag ska fira med mina kusiner cå jag lär nog inte komma hem förns klockan 05:00!men vart ska ni fira?kommentera!Hoppas ni får ett bra sita dag på året!
Gott Nytt År!
Kram:Miccan!
HAPPY NEW YEAR
i går!hahah!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha snygg :P

2011-12-31 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0