Mat

♥hej!
Vad kan man göra för någon mat!Ska göra mat på söndag!Vad kan man laga? Kanske biff!Men jag vill ha något med en dipp!Innan man börjar kan ma ha typ ett dipp-kalas,haha jag vet inte!Men jag kanske ska göra något med fisk!Eller kyckling!Aja jag hoppas jag kommer bestäma mig!Har ju en vecka på mig så!
Idag så var Tori sjuk:( Hur vågar hon bli sjuk nu??hahah skoja bara!Men jag hade det bra i skolan och på dansen!bara att det var sita dansen för den här terminen!Så kommer bli tjock!haha(jag är ju redan tjock!)
men men. Hoppas jag får bra julklappar i å år!förra året fick jag en mobil!Det här året får jag hund!Hoppas jag får en ny mobil!Bara att det kommer aldrig hända i år,hahah!
Måste gå nu!
Hej då
Kram:Miccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0