Förlåt

Jag är skit ledsen att jag inte ha bloggat på hela dagen!men jag har en kompis hemma hos mig nu så jag har inte haft tid med bloggandet!Imorgon är det nyår,längtar ni till imorgon?
Jag gör iallafal!Men igårvar jag och skulle köpa raketer men fick med mig en klocka,tröja och en ny skolväska!
hahah "råkade".Vad ska ni göra på nyår!
Men nu ska jag kollapå smink grejes video!haha.
Men jag ska göra en video om vad jag har i min väska sen för Lina ville det så det kan jag nog fixa!
Men nu ska jag vara mer med mina kompisar!så hej  då
Kram:Miccan!
'ganska suddig
så här bli min typ!ska göra samma ungefär

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hi Mikaela!



could you make a video in English?

Perhaps the make-up in the morning when you go to school or on "what i have in my purse" attached to the English. Because I think as you wrote that you would do it!

hope you make it

Hug: Johanna!



ps: you have a cute blog

2011-12-30 @ 23:16:21
URL: http://www.dhspohfdpsfh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0