Film

♦Idag såg jag på en film!Det var en skräck-film!Ganska werd♥ig!Hahah men det handlade om en tjej som hade något konstigt. Djävulen tog över hennes kropp typ! Men Nästa fredag hoppas jag att jag kan åka hem till Tori och ha en tjejkväll. Vi ska då se en skräck-film!Älskar skräckisar! Men vi skulle göra det i fredags men hon skulle åka till Skåne!Så det blev inte av!Men men. Hoppas ni har haft en bra lördag!själv har den vart ganska bra!Bara att jag åt shusi (stavning) Men det var gott ändå men ändå inte,haha!Mmen en kommer lägga upp bild på flicka som var med i filmen!Var riktigt äcklig!
Men nu ska jag gå!
Hej då! Kram:miccan
ja,riktig läskig!
mina dans kläder!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0